Annette Cloetta Lund optimerer kundeoplevelser & loyalitet

Om Annette Cloetta Lund

Siden 2007 har jeg hjulpet virksomheder med at blive mere kundeorienterede, sætte det rigtige team, strømline processer og optimere produktiviteten – samtidig med vi både udvikler og tager hånd om vores ansatte, sikrer arbejdsmiljøet og kundeoplevelsen.

Min passion og mission er at skabe fremdrift. Jeg er dybt fascineret af den glæde og effektivitet vi sammen opnår ved at flytte dig, teamet eller virksomheden fra A til B, hvis vi med udgangspunkt i dine behov, ønsker og mål for fremtiden, blot skruer på de rigtige knapper, sørger for indre balance og sammenhæng på tværs.

Det har altid været vigtigt for mig at skabe. Mest af alt glæde, og efter jeg fik børn blev det især vigtigt for mig at bruge tiden effektivt, så jeg kunne få mere tid til det, jeg holder allermest af.  Positivitet er en vigtig brik for mig. Jeg møder min omverden med åbent sind, forståelse, venlighed og troen på succes, og får den vej igennem skabt energi og grobund for udvikling. Vi kan meget mere end vi tror. I mere end 10 år har jeg igen og igen, både for virksomheder og enkeltpersoner, mig selv inkluderet, skabt udvikling og nået de ønskede resultater.

Læs mere her om kundeoplevelsens betydning for virksomheden

Pt. tilbyder jeg udviklingsforløb, hvor jeg bruger en kombination af min faglige viden, værktøjer, øvelser og erfaring, samt min evne til at se sammenhænge. Indledningsvis afdækker vi sammen jeres problematikker og ambitioner inden vi rammesætter og aftaler, hvor jeres forløb skal begynde.

Hent her min seneste guide gratis

Min Baggrund

Min baggrund er uddannet indenfor Innovation Management, Ledelse, HR & Six Sigma.

Jeg dygtiggører mig løbende, og har bl.a. en stor viden om og ikke mindst erfaring i at få det bedste ud af virksomheden ved hands-on at samkøre forventninger og få trivsel, kundeoplevelse, produktivitet og processer på tværs til at gå op i en højere enhed.

Oprindeligt er jeg uddannet på Københavns Universitet. I 1997 valgte jeg at skifte spor og har siden arbejdet med ledelse, rådgivning samt forandrings- og udviklingsprojekter i forskellige virksomheder og brancher.

Jeg skyder energi ind i virksomheden og inspirerer med engagement og autenticitet. Medarbejdernes indre potentiale anerkendes og udnyttes, så de på bedste vis kan tage del i implementeringen og selv skabe resultaterne. Jeg er et humoristisk, følsomt og stærkt menneske, der altid har hjertet med og på rette sted; hvorfor jeg også kan slippe afsted med at skære direkte ind til benet i en konfronterende, ærlig og lettere provokerende facon for at give bevidsthedsniveauet et boost og flytte milepæle.

Vil du gerne vide mere?

Hvis du ønsker løbende at blive opdateret om tilbud og viden om, hvordan du optimerer kundeoplevelsen, er du velkommen til at skrive dig op til mit nyhedsbrev.

Når du tilmelder dig, modtager du automatisk min guide

“Er I klar til at møde fremtidens krav? ”

Annette Cloetta Lund optimerer kundeoplevelser & loyalitet

Om Annette Cloetta Lund

Siden 2007 har jeg hjulpet virksomheder med at blive mere kundeorienterede, sætte det rigtige team, strømline processer og optimere produktiviteten – samtidig med vi både udvikler og tager hånd om vores ansatte, sikrer arbejdsmiljøet og kundeoplevelsen.

Min passion og mission er at skabe fremdrift. Jeg er dybt fascineret af den glæde og effektivitet vi sammen opnår ved at flytte dig, teamet eller virksomheden fra A til B, hvis vi med udgangspunkt i dine behov, ønsker og mål for fremtiden, blot skruer på de rigtige knapper, sørger for indre balance og sammenhæng på tværs.

Det har altid været vigtigt for mig at skabe. Mest af alt glæde, og efter jeg fik børn blev det især vigtigt for mig at bruge tiden effektivt, så jeg kunne få mere tid til det, jeg holder allermest af.  Positivitet er en vigtig brik for mig. Jeg møder min omverden med åbent sind, forståelse, venlighed og troen på succes, og får den vej igennem skabt energi og grobund for udvikling. Vi kan meget mere end vi tror. I mere end 10 år har jeg igen og igen, både for virksomheder og enkeltpersoner, mig selv inkluderet, skabt udvikling og nået de ønskede resultater.

Læs mere her om kundeoplevelsens betydning for virksomheden

Pt. tilbyder jeg udviklingsforløb, hvor jeg bruger en kombination af min faglige viden, værktøjer, øvelser og erfaring, samt min evne til at se sammenhænge. Indledningsvis afdækker vi sammen jeres problematikker og ambitioner inden vi rammesætter og aftaler, hvor jeres forløb skal begynde.

Hent her min seneste guide gratis

Min Baggrund

Min baggrund er uddannet indenfor Innovation Management, Ledelse, HR & Six Sigma.

Jeg dygtiggører mig løbende, og har bl.a. en stor viden om og ikke mindst erfaring i at få det bedste ud af virksomheden ved hands-on at samkøre forventninger og få trivsel, kundeoplevelse, produktivitet og processer på tværs til at gå op i en højere enhed.

Oprindeligt er jeg uddannet på Københavns Universitet. I 1997 valgte jeg at skifte spor og har siden arbejdet med ledelse, rådgivning samt forandrings- og udviklingsprojekter i forskellige virksomheder og brancher.

Jeg skyder energi ind i virksomheden og inspirerer med engagement og autenticitet. Medarbejdernes indre potentiale anerkendes og udnyttes, så de på bedste vis kan tage del i implementeringen og selv skabe resultaterne. Jeg er et humoristisk, følsomt og stærkt menneske, der altid har hjertet med og på rette sted; hvorfor jeg også kan slippe afsted med at skære direkte ind til benet i en konfronterende, ærlig og lettere provokerende facon for at give bevidsthedsniveauet et boost og flytte milepæle.

Vil du gerne vide mere?

Hvis du ønsker løbende at blive opdateret om tilbud og viden om, hvordan du optimerer kundeoplevelsen, er du velkommen til at skrive dig op til mit nyhedsbrev.

Når du tilmelder dig, modtager du automatisk min guide

“Er I klar til at møde fremtidens krav? ”