Vil du skabe nye resultater på bundlinjen?
Jeg hjælper virksomheder med at:
- øge kundeoplevelsen og derved skabe loyale kunder
- afdække strategiske eller operationelle problemstillinger
- sætte det rigtige team, kompetenceudvikle og samarbejde
- strømline processer og optimere produktiviteten
- få glade, energiske, engagerede, loyale medarbejdere
Er du interesseret i rådgivning, inspirationsdag eller en workshop?
Benyt kontaktformularen eller skriv en e-mail til mig, og jeg vender tilbage hurtigst muligt for at få en kort snak og aftale nærmere.
Hvor meget fokus har I på CX?
For bedre at imødekomme kundernes forventning, om at blive hurtigt og kompetent serviceret, når de har brug for det – og på den foretrukne kanal og på det device, de lige har ved hånden- kigger mange virksomheder lige nu på deres tilstedeværelse på de forskellige kanaler og hvordan de kan sikre de bedste kundeoplevelser.
Kundecenteret er stedet, hvorudfra der kan igangsættes mange gode initiativer, og hvor det er supervigtigt at levere kontinuerlige toppræstationer.
Har man de rette medarbejdere med tilstrækkelig viden og værktøjer? Kompetencer, processer, systemer og AI kan hjælpe til at levere hurtigere, mere effektiv kundeservice samtidig med omkostningerne reduceres, men ikke alle opgaver kan løses dermed, og under alle omstændigheder skal kunderejsen afdækkes, for CX er bestemt ikke bare kundeservice, det er meget meget mere.
Medarbejderne er utvivlsomt fortsat en afgørende faktor for succes, og der vil, som aldrig før, blive brug for overblik og initiativer på tværs af forretningen med CEO, som fanebærer.
1:1 sparring – du vælger emne og hyppighed
Om du vælger et kortere eller længere 1:1 sparringforløb må afhænge af emne og situation. Som ligeværdig samtalepartner skal du være hjertelig velkommen vil at drage nytte af min viden og erfaring indenfor emner som kundefokus, lederskab, trivsel, sundhed og forandringer. Du vil opleve at jeg forstår din virkelighed, din forretning og dine vilkår, og kan bidrage med kvalificerede indspark til at komme videre.