Vil du skabe nye resultater på bundlinjen?

Jeg hjælper virksomheder med at:

  • øge kundeoplevelsen og derved skabe loyale kunder
  • afdække strategiske eller operationelle problemstillinger
  • sætte det rigtige team, kompetenceudvikle og samarbejde
  • strømline processer og optimere produktiviteten
  • få glade, energiske, engagerede, loyale medarbejdere

CX Customer Experience

Gode kundeoplevelser øger kundeloyaliteten og styrker konkurrenceevnen

Et typisk positive spin rådgivnings-forløb varer 4-6 mdr. Indholdet og intensiteten vil variere fra kunde til kunde, og tager naturligvis ud-gangspunkt i gabet mellem den faktiske og den ønskede situation.

Optimerer kundeoplevelse & loyalitet

Al rådgivning er baseret på gensidig tillid og fortrolighed.

Er du interesseret i rådgivning, inspirationsdag eller en workshop?

Benyt kontaktformularen eller skriv en e-mail til mig, og jeg vender tilbage hurtigst muligt for at få en kort snak og aftale nærmere.

Hvor meget fokus har I på CX?

For bedre at imødekomme kundernes forventning, om at blive hurtigt og kompetent serviceret, når de har brug for det – og på den foretrukne kanal og på det device, de lige har ved hånden- kigger mange virksomheder lige nu på deres tilstedeværelse på de forskellige kanaler og hvordan de kan sikre de bedste kundeoplevelser.

Kundecenteret er stedet, hvorudfra der kan igangsættes mange gode initiativer, og hvor det er supervigtigt at levere kontinuerlige toppræstationer.

Har man de rette medarbejdere med tilstrækkelig viden og værktøjer? Kompetencer, processer, systemer og AI kan hjælpe til at levere hurtigere, mere effektiv kundeservice samtidig med omkostningerne reduceres, men ikke alle opgaver kan løses dermed, og under alle omstændigheder skal kunderejsen afdækkes, for CX er bestemt ikke bare kundeservice, det er meget meget mere.

Medarbejderne er utvivlsomt fortsat en afgørende faktor for succes, og der vil, som aldrig før, blive brug for overblik og initiativer på tværs af forretningen med CEO, som fanebærer. 

1:1 sparring – du vælger emne og hyppighed

Om du vælger et kortere eller længere 1:1 sparringforløb må afhænge af emne og situation. Som ligeværdig samtalepartner skal du være hjertelig velkommen vil at drage nytte af min viden og erfaring indenfor emner som kundefokus, lederskab, trivsel, sundhed og forandringer. Du vil opleve at jeg forstår din virkelighed, din forretning og dine vilkår, og kan bidrage med kvalificerede indspark til at komme videre.

Ledelsesrådgivning -effektiviser din organisation

Faglig udvikling & støtte, når det passer dig

  • For du får mest muligt ud af forløbet, er det nødvendigt, du op til en sparringsession afsætter forberedelsestid
  • Under selve sessionen anbefaler jeg absolut ro omkring dig
  • Mellem sessionerne tid til handling og effekten af de fra gang til gang aftalte- actionpunkter kan nå at bundfælde sig
  • Efter sessionen følger jeg op på din oplevelse og tilfredshed
  • Samtalen er fortrolig og varer en time
  • Du kan vælge at deltage, hvorfra du end befinder dig; sparringen foregår over Skype eller FaceTime

HAR DU DIT EFFEKTIVE LEDERTEAM PÅ PLADS?

Tiltag, der skal gennemføres på tværs af afdelinger og områder mislykkes, hvis lederteamet ikke fungerer optimalt.

Hvordan ser det ud ved jer? Bør der suppleres eller skiftes ud for I kommer sikkert i mål?

Lad mig finde balancen i teamet, udpege den helt rigtige medarbejder til lige præcis til dit team og det forløb, der står for døren.

Annette yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til vores kunder og kandidater. 

Du vil gennem hele processen mærke dybde og engagement for den optimale løsning for dig og din virksomhed.